Univerzální katalyzátor vyrobený z nerezové oceli s kovovou vložkou určenou pro automobily s objemem 700-1900cm3
Vybrat si můžete z několika možností hustoty buněk v katalyzátoru. V sériových vozech se nejčastěji používá 400CPSi v benzínových motorech a v dieslových - 200CPSi.
CPSi - cell per square inch (buňka na čtvereční metr)
V nabídce máme katalyzátory s keramickou a kovovou vložkou.Základním rozdílem mezi keramickou a kovovou vložkou je odolnost vůči nárazům - keramický katalyzátor se muže poškodit při kontaktu s kamenem zatím co kovový by měl vydržet. Druhým významným rozdílem je odolnost proti teplotnímu šoku - keramika odolává teplotám do 850 ° C a kovový do 1300 ° C. Poslední rozdíl je cena - kovový je obvykle dražší.
Rozměry :
Průměr - 50mm
Délka - 380mm
Šířka - 131mm
Výška - 120mm
Emisní normy :