Univerzální katalyzátor vyrobený z nerezové oceli s keramickou vložkou určenou pro automobily s objemem 3000-5000cm3
Vybrat si můžete z několika možností hustoty buněk v katalyzátoru. V sériových vozech se nejčastěji používá 400CPSi v benzínových motorech a v dieslových - 200CPSi.
CPSi - cell per square inch (buňka na čtvereční metr)
V nabídce máme katalyzátory s keramickou a kovovou vložkou.Základním rozdílem mezi keramickou a kovovou vložkou je odolnost vůči nárazům - keramický katalyzátor se muže poškodit při kontaktu s kamenem zatím co kovový by měl vydržet. Druhým významným rozdílem je odolnost proti teplotnímu šoku - keramika odolává teplotám do 850 ° C a kovový do 1300 ° C. Poslední rozdíl je cena - kovový je obvykle dražší.
Rozměry :
Tabulka emisních norem :
Emisní norma | Datum výroby |
DIESEL | |
EURO 1 | 07/1992 |
EURO 2 | 01/1996 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 09/2005 |
EURO 5 | 2009-2014 |
Benzín | |
EURO 1 | 07/1992 |
EURO 2 | 01/1996 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
EURO 5 | 2009-2014 |